Adventkirken i Alta Et fellesskap til ære for Gud og til glede for mennesker!

Et fellesskap til ære for Gud og til glede for mennesker! Ekornsvingen 1B 9510 Alta. HVA KAN DU FORVENTE? Vårt bibelstudium, eller sabbatsskole som vi kaller det, er noe bibelinteresserte virkelig bør prøve. Vi samles lørdag formiddag fra kl. 10.30 11.30. Velkommen til Gudstjeneste lørdag formiddag kl. 1200! Gudstjenesten på sabbaten lørdag er en feiring av at vi er skapt, at vi kommer fra en Gud som ville ha oss, for vi ble ikke til ved en tilfeldighet, men ved Guds vilje.

OVERVIEW

The domain alta.adventistkirken.no presently has a traffic classification of zero (the lower the superior).

ALTA.ADVENTISTKIRKEN.NO TRAFFIC

The domain alta.adventistkirken.no is seeing variant levels of traffic all over the year.
Traffic for alta.adventistkirken.no

Traffic ranking (by month) for alta.adventistkirken.no

Traffic ranking by day of the week for alta.adventistkirken.no

WHAT DOES ALTA.ADVENTISTKIRKEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of alta.adventistkirken.no Mobile Screenshot of alta.adventistkirken.no Tablet Screenshot of alta.adventistkirken.no

ALTA.ADVENTISTKIRKEN.NO SERVER

I revealed that the main root page on alta.adventistkirken.no took two thousand six hundred and seventy-two milliseconds to load. We found a SSL certificate, so our web crawlers consider this site secure.
194.242.11.18

WEBSITE ICON

SERVER SOFTWARE

We identified that alta.adventistkirken.no is weilding the Apache/2 operating system.

Adventkirken i Alta Et fellesskap til ære for Gud og til glede for mennesker!

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain states the following, "Et fellesskap til ære for Gud og til glede for mennesker! Ekornsvingen 1B 9510 Alta." I analyzed that the web site stated " HVA KAN DU FORVENTE? Vårt bibelstudium, eller sabbatsskole som vi kaller det, er noe bibelinteresserte virkelig bør prøve." They also stated " Vi samles lørdag formiddag fra kl. Velkommen til Gudstjeneste lørdag formiddag kl. 1200! Gudstjenesten på sabbaten lørdag er en feiring av at vi er skapt, at vi kommer fra en Gud som ville ha oss, for vi ble ikke til ved en tilfeldighet, men ved Guds vilje."

ANALYZE OTHER BUSINESSES

And the Word Became Flesh - Rightly divide the word of truth

Rightly divide the word of truth. The minority group we seem to be protecting end up controlling the feelings of the majority group. Like the Titanic, the world is about to sink.

Adventkirken i Bø

Velkommen til Bø i Vesterålen. Adventkirken i Bø i Vesterålen ønsker velkommen! Kirken er åpen for alle, til samling om Guds Ord og sosialt fellesskap. Finner du hvilke faste ukentlige samlinger vi har. Ukens bibelstudietema finner du under Bibelstudiet. Lurer du på noe er det bare å ta kontakt.

Отдел Образования - Главная

Украинский адвентистский центр высшего образования. Духовная семинария Церкви АСД в Украине. В 2016-м году Господь открывает прекрасную возможность для детей расти и учиться в христианской атмосфере, в адвентистской школе, которая уже сегодня обрела 11 учеников! Христианские школы сегодня. А нужно ли это? .

Welch Allyn - Switzerland French

Singapore English, Tamil, Malay. Europe, Middle East, Africa and India. Technologie avancée qui mesure des températures auriculaires précises et fiables. Système de dépistage visuel Spot. La technologie du Spot Vision Screener fait évoluer les programmes de dépistage.

Huerta de Salud Alimentación a base de plantas

En este blog encontraras recetas creadas o re-creadas en mi pequeña cocina. También encontraras algunos enlaces de sitios que frecuento para obtener ideas y probar recetas nuevas.